Веб-сайттағы қате 500: себептері мен шешімдері
Қате 500 - ішкі сервер қатесі. Ол конфигурация қатесі, веб-сайт сценарийі мәселесі немесе хостинг шектеулеріне байланысты сервер сұрауды өңдей алмайтынын көрсетеді. Бұл нұсқаулықта біз 500 қатесінің негізгі себептерін және оны шешу жолдарын қарастырамыз.
500 қатесі нені білдіреді?
HTTP коды 500 Ішкі сервер қатесі сұрауды өңдеу кезінде сервер қатеге тап болғанын көрсетеді. Бұл веб-сайт конфигурациясындағы қателерге, дұрыс емес кіру құқықтарына, қате PHP кодына немесе сервер деңгейіндегі мәселелерге байланысты болуы мүмкін.
500 қатесінің жалпы себептері
1. .htaccess файлындағы қате
.htaccess ішіндегі жарамсыз директивалар немесе синтаксистік қателер жиі 500 қатесін тудырады.
Шешім: .htaccess атауын уақытша өзгертіңіз (мысалы, .htaccess_backup ) және қатенің жойылмағанын тексеріңіз. Олай болса, файлдың мазмұнын тексеріңіз немесе оны қайта жасаңыз.
2. Плагиндердегі немесе тақырыптардағы қателер
Егер сіз WordPress-ті пайдалансаңыз және жақында орнатылған немесе жаңартылған плагиндер/тақырыптар болса, олар бұзылуға себеп болуы мүмкін.
Шешім: wp-content/plugins атын өзгерту арқылы барлық плагиндерді уақытша өшіріп , сайтыңызды тексеріңіз. Содан кейін мәселені табу үшін плагиндерді бір-бірден қайта қосыңыз.
3. Қате қол жеткізу құқығы
Рұқсаттары дұрыс орнатылмаған файлдар мен қалталар қатені тудыруы мүмкін.
Ұсынылатын құқықтар:
- Файлдар -
644 - Қалталар -
755
ispmanager бағдарламасында Файл → Атрибуттар тармағын таңдау арқылы файл менеджеріндегі рұқсаттарды өзгертуге болады.
4. РНР шектеулерінен асып кету
жад_лимитінен , максималды_орындалу_уақытынан және басқа параметрлерден асқанда орын алуы мүмкін
PHP шектеулерін ispmanager панелінде немесе php.ini .
5. Сәйкес емес PHP нұсқасы
Орнатылған CMS немесе сценарий PHP ағымдағы нұсқасын қолдамаса, сайт жұмысын тоқтатуы мүмкін.
Шешімі:
- ispmanager ішінде Сайттар
- Қажетті сайтты таңдап, Сайт параметрлерін өзгерту
- PHP өңдегіші бөлімінде 7.4 немесе 8.1 сияқты басқа нұсқаны таңдаңыз
Қате журналын қалай көруге болады
Ақаулықтың нақты себебін қателер журналында табуға болады.
- ispmanager ішіндегі сол жақта WWW сұрау журналдары
example.kz.access.logжәнеexample.kz.error.logсияқты файлдарexample.kz.error.logтаңдаңыз және Журнал файлының соңғы жолдарын көру- Ескі журналдарды көру үшін «Мұрағат» - сол жерден мұрағатталған журналдарды жүктеп алуға болады
Қолдау қызметіне қашан хабарласу керек
Қатенің себебін анықтай алмасаңыз немесе сайтыңыз ешбір айқын өзгерістерсіз жұмысын тоқтатқан болса, Unihost.kz қолдау қызметіне хабарласыңыз — біз сізге оны анықтауға және сайтыңызды қалпына келтіруге көмектесеміз.
Қорытынды
500 қатесі конфигурация мәселелерінен үйлеспейтін кеңейтімдерге дейін әртүрлі себептерден туындауы мүмкін. Мәселені шешу үшін қадамдық диагностика мен журналды тексеру құралын пайдаланыңыз. Unihost.kz командасы әрқашан көмектесуге дайын.