Қате 503: себептері мен шешімдері

503 Service Unavailable қатесі веб-сайттың уақытша қолжетімсіз екенін білдіреді. Бұл сайт жойылған немесе бұзылған дегенді білдірмейді — сервер шамадан тыс жүктелген немесе техникалық қызмет көрсетуден өтуі мүмкін. Төменде біз бұл қатенің ықтимал себептерін және онымен не істеу керектігін талқылаймыз.

503 қатесі нені білдіреді?

Егер сіз веб-сайтты ашқан кезде келесідей хабарды көресіз:

503 Сервис Уақытша Ажыратылған

Бұл сервер сұрауыңызды алды, бірақ қазір оны өңдеу мүмкін емес дегенді білдіреді. 503 қатесі әдетте уақытша.

Ықтимал себептер

1. Сайт шамадан тыс жүктелген

Егер сайт бір уақытта көптеген келушілерді қабылдаса немесе ауыр сценарийлер іске қосылса, сервер төтеп бере алмауы және сұрауды өңдеуді уақытша өшіруі мүмкін.

Не істеу керек: 1-2 минуттан кейін бетті жаңартыңыз. Егер сіз WordPress-ті пайдалансаңыз, плагинді жаппай жаңарту іске қосылмағанын тексеріңіз.

2. Техникалық жұмыс

Хостинг қызметі жаңартулардан, қызметті қайта іске қосудан немесе басқа ішкі техникалық қызмет көрсетуден өтуі мүмкін. Осы уақыт ішінде сайт қысқа уақыт ішінде 503 қатесін қайтаруы мүмкін.

Не істеу керек: 2-5 минут күтіп, әрекетті қайталаңыз. Электрондық поштаңызды тексеріңіз — техникалық қызмет көрсету туралы хабарландыру алған болуыңыз мүмкін.

3. CMS немесе плагин қатесі

Қате плагин, тақырып немесе веб-сайт модулі сайттың дұрыс жұмыс істемеуіне және 503 қатесіне әкелуі мүмкін.

WordPress үшін: ispmanager панелінде wp-content/plugins тармағына өтіп , соңғы орнатылған плагині бар қалтаны уақытша өзгертіңіз және сайтты қайта тексеріңіз.

4. Уақытша сервер ақаулығы

Кейде 503 қатесі сервердің қысқа мерзімді үзілуіне байланысты пайда болады және өздігінен кетеді.

Не істеу керек: 2-3 минуттан кейін веб-сайт бетін жаңартыңыз.

Қате журналын қалай көруге болады

  • Unihost.kz тіркелгіңіз арқылы ispmanager ашыңыз
  • WWW сұрау журналдары өтіңіз
  • example.kz.error.log таңдаңыз
  • Журнал файлының соңғы жолдарын көру түймешігін басыңыз
  • Ескі жазбалар үшін Мұрағат

Журналды қалай оқу керектігін білмесеңіз, оны қолдау қызметіне жіберіңіз, біз сізге оны анықтаймыз.

Қолдау қызметіне қашан хабарласу керек

  • Қате 10 минуттан артық кетпейді.
  • Сіз ештеңені өзгерткен жоқсыз, бірақ сайт ашылуын тоқтатты.
  • 503 қатесі әкімші панеліне кірген сайын пайда болады.

Unihost.kz қолдауы себебін табуға және веб-сайтыңызды қалпына келтіруге көмектеседі.

Қорытынды

503 қатесі әдетте уақытша және автоматты түрде шешіледі. Егер бұл жиі орын алса немесе ұзақ уақыт сақталса, қолдау қызметіне хабарласыңыз. Біз әрқашан қол жетімдіміз және веб-сайтыңызды қалпына келтіруге және іске қосуға көмектесеміз.